יום רביעי, 22 באפריל 2009

סָאוּנָלוֹגְיָה™?!

מה זה? איך אפשר לקרוא את זה?! בדיוק בגלל זה הוספתי גם ניקוד.
חיפשתי שם לבלוג. משהו מקורי, קצר, קליט, וכמובן קשור למהות שלשמה התכנסנו. עלו כמה רעיונות. אני לא אשתף אתכם בשטף היצירתיות שתקף אותי. רק אציין שלאחר צמצום האפשרויות פניתי לידידי משכבר הימים - גוגל - על מנת לבדוק מקוריות. התוצאות היו חד משמעיות, או ליתר דיוק נאדה-משמעיות. כלום. אפס תוצאות בגוגל. אז לפי 'העולם על פי גוגל' הרשיתי לעצמי להדביק גם את סימן המסחר (™). אולי ביום מן הימים הוא יהפוך להיות רשום.

למונח סאונלוגיה אין עדיין פירוש רשמי. אפשר לתרגם בהתאם לשאר ה -לוגיה שכבר קיימים. מבחינתי, הסאונה היא המאפיין הבולט ביותר של החיים בפינלנד שמוכר גם בשאר חלקי העולם. לכן המונח סאונלוגיה מתאר את כל מה שקשור לחיים בפינלנד. ובזה גם יתמקדו רשומות הבלוג. בעברית כמובן.

מקווה שיהיה מעניין, אבל גם אם לא כל כך, הייתי רוצה לדעת על מנת שאוכל לשפר. אז אשמח אם תשאירו את רשמיכם בתגובות או במייל. סיימתי להפעם. עכשיו תורכם.

4 תגובות:

smaak אמר/ה...

מזל טוב על הבלוג, אין לי ספק שהוא יהיה מעניין וייחודי- ממש כמוך!

Tali אמר/ה...

אהבתי את השם, לא זיהיתי את האתר.
מה זה זה?
עד שהצלחתי להתנתק מתפוז ולהשתלט על פייסבוק, אתה בא עם משהו חדש...
אניוויי, אני פה בשביל להשתתף בחוויות סאונולוגיות.

eyal. אמר/ה...

התמונה מאחד מבתי הקיץ שפעם ביקרתי. המבנה הוא כמובן ... סאונה.

מה זה פייסבוק?! סתאאם, אין לי פייסבוק אז תהיי בטוחה ששם אני לא אטריד אותך :)

Unknown אמר/ה...

הי גבר
מזל טוב על הבלוג החדש, נראה מעניין ונחמד, התמונות מרהיבות, בשאיפה יתפוס תאוצה ובקרוב תעקוף את אשטון קוצ'ר...